Projektai

Informacinių ryšių technologijos | „Lietuvių kalbos telefoninių pokalbių šnekos kokybės vertinimo sprendimas“

Projekto vykdytojas UAB OXUS.AI
Projekto pavadinimas Lietuvių kalbos telefoninių pokalbių šnekos kokybės vertinimo sprendimas“ 
Projekto kodas LT07-1-EIM-02-019
Skiriama mechanizmų lėšų ir bendrojo finansavimo lėšų suma 199 967,33 Eur
Projekto partneriai International Development Norway AS (NO) 


Lietuvoje veikia apie 400 įmonių, kuriose dirba apie 4000 darbuotojų, aptarnaujančių klientus telefonu. Tai - tiek bankai ir kitos finansų institucijos, tiek draudimo agentūros, telekomunikacijų ir telemarketingo įmonės, komunalinių paslaugų tiekėjai, valstybinės institucijos bei daugybės kitų sričių atstovai. Visas šias bendroves vienija tai, kad pačių skambučių kokybė vertinama itin retai, o peržvelgiama tik nedidelė skambučių dalis. Vidutiniškai vertinimas vyksta kas 2-4 savaites, o perklausoma ir išanalizuojama vos 1% visų įvykusių pokalbių! Tai reiškia, kad darbuotojai savalaikiai negauna grįžtamojo ryšio, jiems sunkiau suprasti daromas klaidas ir tobulėti. Taip retai vykdomas vertinimas yra ne tik netikslus, bet ir reikalauja daug vidinių išteklių, kadangi atrinkti pokalbiai yra analizuojami rankiniu būdu, juos fiziškai perklausant.

Konkretūs tikslai

Esamo maketo tobulinimas ir testavimas siekiant sukurti išmanią telefoninių pokalbių lietuvių kalba turinio kokybės vertinimo sistemą;
Sukurtas produktas bus naudojamas skambučių centruose (bei kitose įmonėse, kur paslaugos teikiamos telefonu). Produktas leis automatizuoti vertinimo procesą, analizuojant 100% visų telefoninių pokalbių, užtikrinant atitiktį standartams;
Tuo pačiu produktas padės beveik realiuoju laiku teikti darbuotojams grįžtamąjį ryšį ir įžvalgas, kaip pagerinti pokalbių kokybę.



Media galerijos

Bendraukime