Working together for green, competitive and inclusive Europe

Projektai

Kokybinės sistemos vaikams turintiems specifinių mokymosi sutrikimų adaptavimas ir pritaikymas Lietuvoje

Projekto vykdytojas: MB Mokymosi ypatumų centras Labirintas
Projekto pavadinimas: Kokybinės sistemos vaikams turintiems specifinių mokymosi sutrikimų adaptavimas ir pritaikymas Lietuvoje
Projekto kodas: LT03-2-SADM-K01-005
Projekto tinkamų išlaidų suma: 249 071,88 Eur (211 711,10 Eur – Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo lėšos; 37 360,78 Eur – bendrojo finansavimo lėšos)

Projekto įgyvendinimo sutarties pasirašymo data: 2021 m. liepos 2 d.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2021 m. liepos 2 d. - 2023 m. gegužės 31 d.

Projekto tikslas - kuriant naujus ir pritaikant užsienio šalių gerąją patirtį adaptuoti ir įdiegti Lietuvoje, ypač mokyklose, veiksmingą metodų ir integruotų paslaugų pažeidžiamiems vaikams, turintiems specifinių mokymosi sutrikimų, kokybinę sistemą, taip užtikrinant vaikų gerovę.

Projekto metu planuojama - Naujo pagalbos mechanizmo diegimas. Psichoedukaciniai mokymai šeimų nariams ir mokytojams, kuriuose bus mokoma apie specifinius mokymosi sutrikimus, galimas pasekmes bei kaip atpažinti šį sutrikimą ir suteikti vaikams reikiamą pagalbą (mokymosi ir psichologinės gerovės klausimais).

Užsienio šalyje sukurtos naujos metodikos, disleksijos (specifinio mokymosi sutrikimo) rizikos įvertinimo adaptavimas Lietuvoje, kurios dėka mokyklose bus galima greitai nustatyti specifinio skaitymo sutrikimo (arba raidos disleksijos) turėjimo rizikos lygį.
Užsienyje naudojamo naujo pagalbos mechanizmo, kuris lavintų pradinių klasių mokinių, turinčių skaitymo ir rašymo sutrikimų, sutrikusias funkcijas, specialiuosius gebėjimus ir pozityvią savigarbą  (psichologinę gerovę) pritaikymas ir adaptavimas.
Projekto veiklų įgyvendinimas leis prisidėti tiek prie psichikos sveikatos stiprinimo, tiek prie mokyklos, vietos bendruomenių emocinio klimato gerinimo. Taip pat, numatoma, kad padidės visuomenės informuotumas apie  sveikatos svarbą bei jos netolygumų mažinimą.

Siekiami rezultatai - 20 apmokytų specialistų naudotis sukurta specialiųjų̨ gebėjimų ir pozityvios savigarbos ugdymo programa; 100 mokinių dalyvauja ugdymo programos mokymuose lavinančias funkcijas;
75 mokytojai ir specialistai, 100 tėvų apmokyti pagal programą, suteikiančią žinias apie specifinius mokymosi sutrikimus ir pagalbos būdus.
Adaptuotas disleksijos rizikos įvertinimas: tam bus  apmokyti 75 mokytojai ir specialistai.

Tikslinė grupė: Specialiųjų poreikių vaikai, turintys elgesio, emocijų ir raidos sunkumų - Jaunimas (14–29 m.)

Projekto partneriai: Panevėžio miesto savivaldybės administracija, Rokiškio rajono savivaldybės administracija, Elektrėnų savivaldybės administracija, Vilniaus miesto savivaldybės administracija Lietuvos.

 



Media galerijos

Bendraukime